Schade door onze trein

Als u schade heeft opgelopen door of met één van onze treinen, dan kunt u dit rechtstreeks melden aan onze afdeling Schadebeheer via het e-mailadres schade@keolis.nl.

In uw mail willen wij graag de volgende gegevens weten:

  • Datum waarop de schade is ontstaan
  • Tijdstip waarop de schade is ontstaan
  • Treinlijn van-naar
  • Naam station waar u bent opgestapt
  • Tijdstip waarop u bent opgestapt
  • Naam station waar u bent uitgestapt
  • Het tijdstip waarop u bij dit station bent uitgestapt
  • Treinnummer
  • Heeft u de machinist of een treinmedewerker aangesproken/bent u aangesproken door een treinmedewerker. Weet u misschien diens naam?
  • Omschrijving van het voorval
  • Omschrijving van de schade
  • De kleur van de trein
  • Uw NAW-gegevens en het telefoonnummer waar wij u kunnen bereiken
  • De reden waarom u de schade bij ons meldt
  • Uw OV chipkaart nummer
  • Vervaldatum van uw OV-Chipkaartnummer
  • Toevoegen enkele foto’s van de schade
  • Andere van belang zijnde gegevens of informatie


Deze informatie hebben wij o.a. nodig om de juiste trein en de betrokken machinist te vinden. Na ontvangst van uw mail nemen wij contact met u op.