Heeft u lichamelijk letsel opgelopen mogelijk veroorzaakt tijdens uw reis door Keolis Nederland (Syntus), dan kunt u dit rechtstreeks melden aan onze afdeling Schadebeheer via het e-mailadres schade@keolis.nl.
In uw mail willen wij graag de volgende gegevens weten:
- Datum waarop u het letsel heeft opgelopen
- Tijdstip waarop u het letsel heeft opgelopen
- Bus- of treinlijn van - naar
- Naam halte / station waar u bent opgestapt
- Tijdstip waarop u bent opgestapt
- Naam halte / station waar u bent uitgestapt
- Tijdstip waarop u bij deze halte / station bent uitgestapt
- Busnummer en/of kenteken van de bus / treinnummer
- Heeft u de buschauffeur of treinmedewerker aangesproken/bent u aangesproken door de buschauffeur/treinmedewerker. Weet u misschien diens naam?
- Omschrijving van het voorval
- Omschrijving aard letsel
- Wat voor soort bus het was (gewone bus, gelede bus, buurtbus)
- De kleur van de bus / trein
- Uw NAW-gegevens en telefoonnummer waar wij u kunnen bereiken
- De reden waarom u de schade bij ons meldt
- Andere van belang zijnde gegevens of informatie
- Uw OV chipkaart nummer
- Vervaldatum van uw OV Chipkaartnummer
- Toevoegen enkele foto’s van de schade
Deze informatie hebben wij o.a. nodig om de juiste bus/trein en de betrokken chauffeur/machinist te vinden. Na ontvangst van uw mail zal er contact met u worden opgenomen.